piątek, 7 sierpnia 2015

ClearSense cieszy się ze zmian

W jednym z ostatnich wpisów agencji ClearSense, znanej wszystkim agencjom z nierzetelnie prowadzonych kampanii Google AdWords (dodawanie 100 fraz do jednej grupy reklam z jedną jednostką reklamową, stosowanie starego automatu CPC itd.), czytamy:

Ogólnokrajowy widok dla pewnych fraz i branż zwyczajnie nie istnieje, co kolejny raz stawia „pozycjonowanie” i „rozliczanie się za pozycje” pod ścianą – i dobrze :)

Kochani laicy z ClearSense, zmieńcie oprogramowanie jeśli jesteście pod ścianą w sytuacji pozycjonowania na lokalizacje i nie zajmujcie się SEO jeśli nie potraficie prowadzić kampanii za efekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie próby desperackiej obrony będą odrzucane przez zespół moderatorów. Komentarze zawierające nazwy firm, nicki lub nazwiska zostaną również odrzucone.