sobota, 3 października 2015

Rahim Blak macza w SEO

Ostatnio dzięki przepalanym pieniądzom w kampaniach reklamowych na Facebooku, coraz częściej słychać o kolejnej, już chyba siódmej agencji niejakiego Rahima Blaka, pod nazwą Click Performance.

Źle dobrany target reklam nie tylko wskazuje na brak kompetencji socialowej dywizji Pana Blaka, lecz również na nadchodzące problemy. Jesteśmy pierwszym z nich, ostrzegamy, uważajcie na farbowane lisy Kochani!

Jeśli ludzie opłacający składki w IAB Polska, mający rzekomo tworzyć standardy w sieci, zaczynają od kłamstw i oszustw, zapytam: quo vadis Panie Blak? Agencja nie ma z Google nic wspólnego, nie jest Partnerem ani AdWords ani Analytics, osadzone certyfikaty są poważnym naruszeniem, które oczywiście zgłosiliśmy.





Wolna amerykanka trwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie próby desperackiej obrony będą odrzucane przez zespół moderatorów. Komentarze zawierające nazwy firm, nicki lub nazwiska zostaną również odrzucone.