piątek, 8 listopada 2013

Kliencie branży SEM, uważaj na AdWords z Eactive! (eactive.pl)

Dziś na szybko o niejakiej firmie Eactive z Wrocławia, oferującej swoje produkty pod adresem eactive.pl. O agencji napiszemy szerzej w przyszłości. Poziom taniości i gry nie fair w tej firmie jest bardzo wysoki.

Dziś o AdWords. Telefonuje do Ciebie miły i sympatyczny Pan lub Pani, próbujący zaoferować Ci kampanie linków sponsorowanych w Google AdWords? Uważaj! Prawdopodobnie ta osoba nie wie co mówi, ponieważ oprócz umiejętności handlowych, o AdWords wie tyle co Ty o budowie silników rakietowych.

Zobaczcie atrakcyjne ogłoszenie Eactive na handlowca usług dot. Google AdWords. Wymagania co do wiedzy dot. platformy AdWords nie istnieją! To niebywałe. Jak zatem handlowiec może zaoferować Ci dopasowaną do Twojej firmy / marki / witryny uczciwą ofertę? To nie możliwe. W jaki sposób eactive.pl zamierza przedstawiać potencjalnym Klientom zalety platformy AdWords nie posiadając handlowca z wiedzą na ten temat? Do zadań pracownika ma należeć m.in. wycena usługi. Czy ów pracownik przygotuje rzetelną prognozę i estymacje wymaganego budżetu? Odpowiedzcie sobie sami.

A oto ogłoszenie:


3 komentarze:

  1. Panu Szeryfowi chyba w głowie się nie mieści, że pracownika można przeszkolić. Adwords to nie wiedza tajemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukaszu, widziałeś w artykule słowo "prawdopodobnie"? Było ono m.in. dla Ciebie :) A przeszkolić handlowca to można z technik sprzedaży najwyżej.

      Usuń
  2. Teoretycznie - na stanowisku 'specjalisty' oczekiwalibyśmy osoby, której wiedza i umiejętności będą zgodne z definicją, np:
    http://sjp.pl/specjalista
    W innym przypadku, po prostu okłamuje się potencjalnego klienta.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie próby desperackiej obrony będą odrzucane przez zespół moderatorów. Komentarze zawierające nazwy firm, nicki lub nazwiska zostaną również odrzucone.