(...) Z powodu dynamiki rynku internetowego i stałego wzrostu liczby konkurentów w otoczeniu Klienta na płaszczyźnie świadczonych usług, Zleceniobiorca ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia podanym w pkt. X, w celu renegocjacji stawek świadczonych usług. W danej sytuacji niniejsza umowa nie zezwala Zleceniobiorcy na oferowanie usług w cenie wyższej niż 20% wartości umowy.
Blog o nieuczciwych lub nieprofesjonalnych technikach w polskiej branży SEM (SEO itd.). Mówimy o tych, którzy kłamią, kradną i oszukują oraz o tych, którzy nie są takimi specjalistami, za jakich się podają. Zadbajmy o wysoki poziom wciąż kreującej się w Polsce branży SEM. Jest o co walczyć.
piątek, 15 listopada 2013
Co, gdy ceny na umowie nie pozwalają na dodatni ROI agencji?
Co sądzicie o takim punkcie w umowie o pozycjonowanie stron www? Jest to wg Was dobry sposób czy nie szczególnie? Znaleźliśmy taki zapis w umowie jednej z krakowskich agencji. Wg nas pomysł nie najgorszy.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wszelkie próby desperackiej obrony będą odrzucane przez zespół moderatorów. Komentarze zawierające nazwy firm, nicki lub nazwiska zostaną również odrzucone.