czwartek, 7 listopada 2013

Pan Adrian Major z adrianmajor.com

Witajcie!

Dziś spędzając wieczór przy laptopie i wodzie niegazowanej, odkryłem czytając posty różnych prelegentów z PiO, ogłoszenie niejakiego @pozyjonero. Pod tym oryginalnym nickiem kryje się niejaki Pan Adrian Major - major partaczenia branży SEO. Witrynę internetową może zobaczyć pod adresem adrianmajor.com (firma pod nazwą Site Up Adrian Major). Cóż ów SEO-dowódca pisze w swoim ogłoszeniu? Zobaczcie na screenie poniżej:


Jest to usługa wyprowadzenia domeny z filtra ręcznego. W jakiej cenie i na jakich warunkach? Nie wiemy, choć moglibyśmy się dowiedzieć bez problemu, czasu jednak brakuje, szukamy partaczy wyższych rangą. Ogłoszenie zachęca do kontaktu za pośrednictwem profesjonalnego adresu e-mail: pozycjonero@poczta.fm oraz popularnego wśród młodzieży komunikatora Gadu Gadu. Zabrakło wg nas odnośnika do profilu na Facebooku.

adrianmajor.com zajmuje się prawdopodobnie jedynie filtrami ręcznymi. Filtr algorytmiczny nie wchodzi już w zakres specjalizacji Pana Majora. Tak przynajmniej dedukujemy.

"Witam ! W czym mogę pomóc?" pisze zarządca jednostki wojskowej. Jednak coś nam tutaj nie pasuje.. widget nazwany jest "Wycena On-Line", czy to znaczy, że na adrianmajor.com pomagacie nam tylko przy wycenie? Nie rozumiemy, potrzebujemy pomocy! Jest godzina 22:23, dlaczego nikt nam nie odpowiada? Halo, halo, Panie Adrianie, chcieliśmy się skontaktować jak najszybciej, ponieważ nie możemy już dłużej patrzeć na Pana ujmującą graficznie stronę www!


Na podstronie http://www.adrianmajor.com/pozycjonowanie-stron-cennik.php/ znajdziecie nie lada smaczek. Cennik pozycjonowania na przykładzie wybranych haseł. Czy specjalista SEO z Site Up ma pojęcie, że konkurencja, pozycje, budżety, efekty i wszystko inne zmienia się w cyklu co najmniej dziennym? Ceny z pewnością nie zostały wybrane przypadkowo, niskie stawki mają zachęcić Klientów do współpracy. To zwykłe oszustwo i nierzetelność.


Błędów i bzdur jest o wiele więcej. Rozliczanie wyłącznie od efektów, rozliczenie w oparciu o wyłącznie TOP-10 to metody spotykane kilka lat temu. Panie Majorze, czas odejść. Czas zostawić pola inteligentniejszym.


Czytając pozostałą treść przygotowaną przez zespół copywriterów z Allegro, trudno nam jest zrozumieć jej przekaz, szczególnie w zdaniu na powyższym screenie. Chodzi o wysoką pozycję czy wysokie pozycje? Nie nie, literówki się nie zdarzają, nie na stronach skierowanych do Klientów. Literówki są rzeczą ludzką, owszem, na blogach :P, w SMSach ale nie w oficjalnych przekazach. Szanujmy Klientów - oni odwdzięczą się tym samym.

Dobranoc.

4 komentarze:

  1. No proszę jaka perełka. Rozliczanie za efekt...? Dobre do 2011 roku. Chociaż jak dla mnie to było i tak zwykłe dawanie się rżnąć w d**pe przez klienta. Unikałem tego sposobu rozliczeń i co ciekawe miałem klientów. Mniej niż gdybym to stosował, ale za to nie miałem maruderów i natrętów, którzy wydzwaniają z pretensjami "Panie, gdzi efekty? Czekom już 3 dziń"
    Jestem ciekawe co powiesz o Sunrise System ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. O słynnych już z SS napiszemy później, mamy tyle już nazbieranych materiałów o nich, to będzie grubszy wpis.

      Usuń
  2. Że Wam się chce trzymam kciuki. Zdziwiony jestem tylko reakcją SEO Planety że Was wycieli a pod postem tłumaczącym podjęcie takiej decyzji same achy i ochy. A Ja myślę że to dobrze że anonimowo, niestety przykład K.Z który ma sprawę przez SS jest najlepszym przykładem na to że tylko anonimowość gwarantuje że blog będzie prowadzony bez oporów i głaskania w przeciwnym wypadku potrzebna by była kasa na kancelarię lub prawnika bo pozwy sypnęły by się dość szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Blog jest tylko Klientów branży SEM oraz dla inteligentnych i rzetelnych branżowców. Już 2 komenty poszły do SPAMu, póki co napisało tylko dwóch desperatów.

      Usuń

Wszelkie próby desperackiej obrony będą odrzucane przez zespół moderatorów. Komentarze zawierające nazwy firm, nicki lub nazwiska zostaną również odrzucone.